Klicka på raderna för att filtrera
Hur använder Chilli produktrecensioner?
Vi använder enbart recensioner från riktiga kunder. Det är endast kunder som genomfört ett köp som får förfrågan om att lämna en produktrecension. Förfrågan sker via mail till den mailadress som kunden angett vid köpet.
Då jag har byrån i ett fritidshus utanför Duved och leveransen på den kom dagen efter jag åkt därifrån så har jag ännu ej sett den men min son med familj har monterat upp den och tycker att den är din
Väntar fortfarande på leverans.
Produkten är ok. Hanteringen med leveransbesked är inte ok. Först fick jag meddelande om att produkten var plockad på lager och överlämnad till DHL. Sedan gick det inte att spåra varan. Sedan kom det förseningmeddelande. Suck.
Passar exakt där vi hade tänkt./tack
Hos oss levereras alltid dina varor med kostnadsfri hemleverans. Undantag är mindre varor som levereras direkt till närmsta utlämningsställe. Frakten är alltid kostnadsfri och dessutom klimatkompenserar vi för en stor del av våra hemleveranser. En expeditionsavgift tillkommer i kassan.
Vill du förenkla din leverans ytterligare? Vi har flera tilläggstjänster som exempelvis kvällsleverans och inbärning. På tacksidan, efter genomfört köp, presenteras tillgängliga tillvalstjänster för ditt köp.
Har du frågor? Låt vår professionella kundservice hjälpa dig! Kontakta oss antingen på telefon eller mail.
Telefon: 08-400 127 67